Konec/začátek týdne

Dobré ráno čtitelky! :)

dneska spěchám a budu mít na spěch asi celý týden :-/ ale snad se dostanu k tomu abych vám tu zanechala nějaké novinky a informace :)) A čeho se budou týkat?

1) V sobotu jsem byla na veletrhu kosmetiky a kadeřnictví a hned jak budu mít chvilku, ukážu vám z něj nějaké fotky a řeknu co všechno tam bylo k vidění (kromě mrdy lidí) a koupení :).... Nebyl jste tam někdo náhodou taky?? :)) Celou dobu, co jsem tam byla, jsem si totiž říkala, že určitě potkám nějakou známou blogerku :D ale nikoho jsem neviděla, nebo možná jen nepoznala :))

2) Dorazili mi prázdné paletky z ebay - co s nimi provedu? :D

3) Možná ukážu nějaké fotky z průběhu focení s Honzou Zemánkem, abyste viděli, že to modelky nemají tak jednoduché :D

4) dlouho tu nebyl žádný tip na líčení .... :))

No tak plán bysme měli a teď ho ještě dodržet :D protože  jestli tohle všechno sepíšu tento týden, tak jsem borec :D

Teď ale musím svištět do školy na 2 zápočty, na který jsem se teda moc neučila, tak mi držte palce :))

Zatím se mějte krásně a užívejte si dnešní krásný jarněvypadající den :)


Radka

Zdroj: http://aktualne.centrum.cz


PS: ještě mám na vás takovou otázku - jaká je vaše nejoblíbenější řasenka a proč? Já mám nejradši řasenky z Yves Rocheru, ale hrozně rychle mi vysychají (na to kolik stojí ultra rychle vysychají). Poradíte mi nějakou která má super kartáček, dlouho vydrží a není tak brutálně mokrá ani moc suchá?? :D
Předem moc děkuji za vaše rady :))



2 komentáře:

  1. Na veletrh jsem moc zvědavá!

    Z levných řasenek mám moc ráda SuperShock od Avonu, ale jen ta originální - "vylepšené" max a další už nemají tak dobrý kartáček. Šminkuje geniálně skvěle a je za pár šupů, takže ji můžu po pár měsících vyměnit a není mi to líto, ono to stejně není moc hygienické mít řasenku delší dobu.

    Ale je fakt, že mám řasy dost výrazné už samy o sobě, takže asi nejsem úplně ideální respondent :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SuperShock mám taky moc ráda :)) ostatně na té jsem založila pátrání :D ale ta vysychá ultrarychle :-/ mým tempem ji mám na 3 týdny - měsíc a to už se drolí. Tu od Yves Rocheru (můžu doporučit, pokud máš ráda SS, tak touhle budeš nadšená ) mám tak měsíc a něco a už taky chcípá :D ale vypadá to že mi nezbyde než se s tím smířit....

      Vymazat