REVITALIFT Laser renew od L'Oréal

Zdravím vás kůzlátka děťátka :)) konečně jsem si na vás našla chviličku, a tak vám ukážu krém na vrásky od L'Oréalu - Revitalift laser renew. Já vím, je zvláštní u mě na blogu vidět recenzi na krém, ale dostala jsem  ho od L'Oréalu jako další část výhry (kolik jich ještě bude? :D) a jelikož výjimka potvrzuje pravidlo tak se na něj jdeme kouknout :) 

Krém je vhodný od 30ti do 50ti let, což není zrovna moje věková kategorie, a slibuje vyhlazení vrásek téměř jako po laserovém ošetření pleti. Protože se můj věk této kategorii přibližuje zatím jen zdánlivě, dala jsem ho na otest mamce. Večer vám prozradím její výsledky po 2 nebo 3 týdnech aplikace. 



A teď zhodnotíme tu vizuální část a první dojem :))
Krém je v krásné skleněné dóze a ty já mám moc ráda. Samotné temně rudé, ale přesto lehce průhledné sklo působí dost luxusním dojmem a v kombinaci s kovově lesknoucím se víčkem vypadá úchvatně.
Za balení dávám tedy určitě plný počet bodů :)



Další věc kterou můžu ještě zhodnotit jako běžná uživatelka krémů je konzistence, vůně, pocit na pleti po nanesení a cena.
Taaakže

- konzistence -  je naprosto ideální. Krém se ani neroztíká, ani není přílíš tuhý - jednoduše něco mezi tím :).

- vůně - už v úvodním letáčku jsem se dočetla, že to by měla být jedna z hlavních předností krému, tedy nevtíravá a příjemná vůně. A můžu to bez výhrad potvrdit, vůně se mi moc líbí... Mamka říkala, že to voní jako taková ta klasická Nivea



- pocit na pleti -  tak tady bych se trochu zastavila. První dojem je určitě kladný. Krém je pěkně lehoučký, nepřipadám si jak kdybych na sobě měla masku, což se mi stává u většiny krémů. Ale, je tu ale. Nevím jak to máte vy s jakými krémy, ale tohle je už  můj 2. krém (ze 4, které jsem zkoušela) od L'Oréalu, který mi dělá po nanesení problém. Droluje se mi po něm totiž odumřelá kůže a nejspíš i ta neodumřelá :D. Ale pořád! A není možné na něj nanést make-up, protože se taky droluje...  Je to hrozně divný ale ještě divnější je, že mamce to nedělá o.O :D  * Pozn. peeling si dělám 1x - 2x týdně. Takže pokud někdo máte podobný problém s některými krémy, doporučuju si nejdříve zajistit vzorek nebo tak něco ;)

- cena - co jsem tak hledala, cena na krasa.cz je 369,- Kč, v DM v Brně je 389,- Kč což za krém, který slibuje vyhlazení skoro jako po laseru opravdu není moc :)




Taakže ode mě je to pro dnešek zatím vše a celkové hodnocení dodám až zítra, ale i s dojmy od mamky ;) Zatím se mějte pěkně křepelky :))

Edit: Hodnocení a dojem mamky - krém je lehoučký a příjemný na pleti. Pokožka je po 3 týdnech vypnutější, ale že by se cítila jako po laserové operaci a vrásky vymizely se prý úplně říct nedá. :) Ostatně, já bych to po tom krému za 380 Kč ani nechtěla :)

Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat