Focení s Máriou a Martinem

Ahoj všem! :)

Opět zcela nečekaně přišlo zkouškové období a tak teď i já, jako asi spousta z vás, šprtám a tak nestíhám a  nestačím.
Jenže ono to učení má občas i obrácené účinky, a tak si troufám tvrdit, že tu bude o to víc článků! :D (ať žije prokrastinace ;))

A tak teď, když se mám učit nějaký hemzy o finanční analýze,  vám tu ukážu pár snímků z jednoho děsně deštivého ale přesto moc skvělého focení! :)



Pamatujete si na ten pátek nedávno, jak tak hrozně od rána pršelo? Tak právě ten pátek jsme se rozhodli s Martinem Faltejskem (http://www.martinfaltejsek.cz/) něco nafotit. Dělám si totiž portfolko, tak jsme sehnali i krásnou (a hrozně milou) modelku Máriu a jelikož je Mája až ze Slovenska, tak přijela den předem. Proto už jsme focení nezrušili, ale po hlavě se do něj pustili! :))










A takhle nějak nám to dopadlo! :)) (jelikož si pořád nemůžu vybrat tu nejlepší fotku, musela jsem vám je sem dát všechny )



Nejdřív jsme šli k sousedům na zahradu do krásného velkého šeříku. Když jsme jim řekli, že tam jdeme fotit, moc nám to nevěřili...

Pak jsme jim tam utrhli tulipán a nafotili ještě něco s ním. Celou dobu jsem nad Májou držela takovou průhlednou desku, aby nám nezmokla :)




a asi po 20-ti minutách, když jsme viděli, že už to dýl stejně nemá cenu, nechali jsme Máju sprostě zmoknout ^_^  Ale byla moc statečná a pózovala jako by se nechumelilo :)



Tak jak se vám fotky líbí? Kterou myslíte, že mám zařadit do svého portfolia? :)


Radka

6 komentářů:

  1. To znám! A během focení vždycky kolem projde nějakej známej nebo někdo a prohodí něco ve smyslu: "Nezaprší a nezaprší, že?" :-D Nejvíc se mi líbí ty šeříkové, první a třetí, každopádně, na druhé je zase pěkně vidět líčení. ;) Z těch s tulipánem jsem si vybrala hned, ta vlevo má takové zvláštní kouzlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, čumílkové jsou hrozní :D ale my jsme na ně museli zvonit aby nás do té zahrady pustily, víš... takže proto se tak moc netvářili :D
      A děkuju za názor! :) moc si ho cením ;) (máme podobnou volbu ;))

      Vymazat
  2. druhou šeříkovou, první tulipánovou,a z těch zahradních tu třetí))
    krásný!!^^
    petú

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou skvělé. Všechny se mi moc líbí (i ty). Ke zkouškám držím pěsti:*

    OdpovědětVymazat