Zamilovaný look

Já vím, Valentýn i 1. máj je už dávno za námi. Přesto mě dneska chytla nějaká zamilovaná nálada (asi to sluníčko? nebo můj slůňáček? :D)
A v rámci této nálady mě chytla tahle tvořivá :D












Použité produkty: 

Pleť:
*Yves Rocher - Komfortní krémový make-up (beige 100)
* ASTOR - Anti shine mattitude - powder (002)

Rty:* CATRICE - KohlKajal - tužka (white)
* Flormar - Waterproof lipliner - tužka ( No:232)
*CATRICE - Ultimate Shine (130)
* matný bílý stín

Oči:* ARTDECO - báze pod oční stíny
* Flormar - Color Palette Eye Shadow 07 (všechny odstíny - pleťová - tmavě hnědá)
* SEPHORA - stíny z palety - zlatavý a tmavě fialový - třpyt
* essence - tekuté linky na oči voděodolné (black)
* CATRICE - Precision Lipliner - (060 Very Berry)
* ASTOR - Look OUT řasenka ( 800 Black)




Radka

6 komentářů:

  1. Naprosto perfektní! A jak krásně máš napsaný to "love", na druhým oku navíc zrcadlově obrácený, ty brďo! o.O Já teda normální linku jakž takž dám, ale tohle je pro mě mistrovský dílo, klobouk dolů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu se říká originalita! Super nápad :-)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš!

    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Tery! :)
      GA se se určitě ráda zúčastním :))

      Vymazat