Moje malá odmlka

Pěkný večer!
Musím se vám s něčím přiznat. Čím dýl odkládám napsání nového článku, tim víc se vůbec bojím jenom přijít na tuhle stránku :D
Ale dneska jsem si řekla dost! A rozhodla se to prolomit tímto  nicmocneříkajícím článkem :))

Takže co je u mě novýho?

 Kdo sledujete můj facebook, tak víte, že jsem zveřejnila konečně svoje nové stránky! :)
Taky jste se tam mohly dočíst to, že pracuji na svém novém portfoliu!

Co se tam ale nedočtete, že mi ve středu začaly oficiálně prázdniny, protože letní zkouškový je konečně za mnou! ^^ Z toho mám upřímnou radost :-) Jak jste na tom se zkouškami nebo prací vy??


Další novinkou je u mě balíček od L'Oréalu, ve kterém mi přišly novinky od Maybelline (spadá pod L'Oréal) z nové řady COLORAMA. Je toho tolik, že jsem se rozhodla pro videorecenzi, takže se určitě máte na co těšit ;) Doufám, že ji stihnu během zítřku, ale nic vám neslibuji :) Za zaslané produkty opravdu velmi děkuji, jsem z nich nadšená! :)

Malá návnada



Jej a ještě jsem tam zapomněla přihodit řasenku od L'Oréalu! :-O .... Napadá vás jaká by to mohla být? :)))
Hmm?


No, tak ode mě je to pro dnešek vše a do příště vám slibuji, že se budu už víc snažit,  věnovat se vám a zkracovat pomlky mezi články :)


Radka


Edit: tak se prokázalo staré známé "sliby-chyby" :D dneska už to nedopadne :) Slavíme bráchovu a přítelovu maturitu a ráno jsem měla ještě jedno líčení nevěsta, tak už na videjko nezbyl čas :-( tak třeba zítra dětičky :))

6 komentářů:

  1. To je hromada věcí, to už jsi to stihla otestovat natolik, aby mohla být recenze? :)
    Jinak já mám zkouškové v plném proudu, už aby to taky bylo za mnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, už to tu mám 2 dny, tak coby ne :D
      Jinak moc držím palce, ať už máš taky prázdniny :))

      Vymazat
  2. Gratuluji ke složení všech zkoušek, já si na prázdniny musím ještě počkat :D Jinak takovýhle balíček bych brala taky! Já zatím zkoušela pouze jedny fialové stíny COLORAMA, ale určitě vyzkouším i další, přijdou mi moc dobré! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :)
      Jo? Mě přijde dobrý jak který stín, ale víc povím v recenzi O:-)

      Vymazat
  3. Předně gratuluju k úspěšnému zdolání zkouškového a malinko ti závidím takovou kupu věcí na testování... budu se těšit na recenze. ;-) A která řasenka od L'Oréalu? Já ty jejich řasenky neznám... ale že by třeba False Lash Wings? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ilko! :)) Já se nedivím, taky bych si asi záviděla :D měla jsem z toho ve čtvrtek fakt radost a pořád mám... :-)
      A tu řasenku máš za zlatýho bludišťáka! :D trefila ses přesně :)

      Vymazat