Výbava na zkouškové


Krásný den!

Tak dnešní zkoušku na kterou jsem se včera měla učit (ale psala jsem příspěvek na blog) jsem "zvládla" na krásné F, což člověka hned motivuje učit se na další předměty.
Prokrastinace tedy vesele pokračuje a jediný krok, který jsem dnes učinila k naučení se na zítra je, že jsem si koupila "učící výbavu", aneb sladkosti a kafe :D





A co vy? Jak válčíte se školou/prací? Jste na tom stejně, nebo jste poctivé studentky a všechno už máte dávno naučené? :))


Radka

PS: čokoláda už bohužel není mezi námi... :-(



2 komentáře:

  1. Čokolády mají i u mě velmi krátkou "dobu dožití". :D Ale vždycky si říkám, že je to lepší, než kdyby se třeba zkazily, že jo... :) Mě se zkouškové netýká, ale co se týče práce, taky je toho teď nějak více... ale dá se to, hlavně mě to hrozně baví. ;-) Že se tak drze ptám, co za obor studuješ? (A samozřejmě držím palce u dalších zkoušek, teď už to určitě bude vycházet podle Tvých představ.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tojo! není nic horšího než zkažená čokoláda! :D :D
      To je dobře, že tě práce baví ^^....
      Můj obor studia je "účetnictví a daně" a moc děkuju za držení palců! :))

      Vymazat