Pokračování v jizvičkách

Krásný velmi pozdní večer! :D

Dneska jsem na své kamarádce Vendy zkoušela svou nově objevenou zálibu. Nejdřív jsem jí nalíčila a pak jsem si to zhyzdila :D

Račte se pokochat... :-)












S tou nití to příště vychytám líp. Nedošlo mi, že si ji musím ustřihnout tak akorát a ne tak dlouhou


Tak co vy na to? :D


Přeji vám všem krásné sny! ^^

Radka

5 komentářů:

  1. Takový krásný líčení... a bum, rána přes půl tváře! :-D Tvoje experimentování se mi moc líbí. :) A ta nit je fakt dobrá, skoro nevadí, že je taková dlouhá... vypadá to tak, ehm, jako by se to slečna sama snažila zašít a pak se na to vys*ala, protože jí to nešlo. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je bomba! :)) vau
    Chci tě pozvat ke mě na giveaway:http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. WOW! To je mazec :-) a líčení je nádherné :-) taková krásná mrtvolka :D

    OdpovědětVymazat