Back on blog

Zdravím Vás všechny po dlouhém čase!

Léto je již zcela a nenávratně za námi (jo už celkem dlouhou dobu) a já jsem upřímně řečeno docela ráda.. Ne že by mi krásné teplíčko, sluníčko a světlo až do 22 hodin nedělaly dobře. To ne. Ale asi jako spousta z vás jsem se v létě dala na brigádu. Jenže s tím rozdílem, že při ní budu chodit líčit a tím pádem si vydělám víc peněz, snad i na auto.
Vybrala jsem si brigádu, která se mi hodí jako praxe ke škole, takže kancelářská práce -_- Praxi jsem letos mít musela, takže proč ne?
A jak to na začátku vypadalo růžově, ke konci jsem už jen počítala hodiny, kdy budu končit. Byla jsem celé dny zavřená v kanceláři, kde pro mě leckdy neměli co na práci a moje kreativní a zábavná činnost šla ke dnu. A tohle mučení(!) byl také jedním z důvodů ztráty inspirace a nadšení jak pro blog tak pro další mé kreativní nápady, hlavně co se týče mé lásky - líčení.
Zlým dnům je však konec a tak se vracím opět se spoustou inspirace :-) (Možná za tu inspiraci tak trochu může i moje nová zrcadlovečka a ntb <3)

Teď budu trochu přeskakovat, ale...
1)
Na začátku října (teda aspoň myslím) jsme uspořádaly další TFPčko s Martinem Faltejskem a s 3 moc krásnýma modelínama v Brně.
A dopadlo to nějak takhle....

První sérii jsme fotili s Vendůlkou Broulíkovou, se kterou jsme fotili už dříve (viz https://www.facebook.com/photo.php?fbid=587466137959603&set=pb.263410007031886.-2207520000.1383067729.&type=3&theater)
A opět mi dokázala, že je prostě dokonalá. Byla nachlazená, ale i tak se válela na už celkem studené trávě, nakonec i bosa (a to si teď na nové škole -medicíně- nemůže dovolit ani jednou chybět!).
(Muffiny které jsem doma skladovala asi tak věčnost přišly konečně kuprospěchu)



 Jako druhá pózovala Verča Bednářová, která za námi do Brna přijela až ze Znojma!
 Faltejs ji zarazil do takovýho křoví u cyklostestky a něco málo nablikal. Já tyhle "super" místa pro focení moc nechápu.. a hlavně nechápu, jakto že pak vypadají tak dobře na fotce :-D... Ale budiž. Focení trvalo o dost kratší dobu a fotek bylo tak max. 50, ale i přesto vypadají dost luxusně! (Důkaz, že nezáleží na kvantitě, ale kvalitě! Mělo by se tím řídit víc fotografů...)
Jako poslední jsme fotili Adrianu Jagošovou (super jméno, že? :-)). Ta musela přijít už brzy ráno, abychom všechnu tuhle maškarádu stihli ale při focení byla na řadě až jako poslední O:-). S Adou jsme fotili na dvou místech a už jsme toho měli všichni celkem plnej klobouk, ale zvládla pořád statečně pózovat. A za tuhle její odhodlanost a výdrž jsem jí moc vděčná.





2)
Někdy v červnu  proběhlo taky TFP focení. To bylo pro změnu s Honzou Zemánkem a 2 modelínami. Přiznám se, že tohle líčení/focení jsem měla mnohem míň promyšlené a měla jsem s ním celkem i komplikace co se týče modelek, ale nakonec to dopadlo dobře, jak se ostatně můžete podívat...

První jsem líčila Vendůlku Popelkovou, která dorazila do Brna až od ... ehm... no někde od Jevíčka O:-)
Popravdě už si moc nepamatuju v jakém pořadí jednotlivé looky probíhaly, ale začnu třeba tímto
Měla jsem vymyšlený takový romantický look s okvětními lístky, které jsem nalepila Vendůlce i do vlasů s tím, že to určitě bez problémů sundá. No, bez problémů to prý tak docela nebylo :-D...




Další look měla Emička Fránková. Emča má "multifunkční" obličej a tak jsem jí prvně nalíčila trochu "tvrdě"



Další look měla zase Vendy. Tentokrát se prostřídaly a "tvrdě" vypadala Vendůlka...



A něžně zase Emička





3)
A ještě jedno TFPčko jsem stihla! S fotografkou, kterou jsem do té doby neznala - Darinou Hlinkovou. Darča je ultraprofík a tentokrát šel i nápad zcela z její hlavy! Celé focení šlo však v režii jedné z modelek - Katky Vaňkové, která je sice celkem mladá, ale zato dost schopná (klobouk dolů!) :-)

A jaké jsme to měly téma? "Sexy selky" :-) Vím, zní to trochu divně, ale hlavní inspirace pocházela v Máchových obrazech, které mám osobně moc ráda.

Tady se modelky fotily dohromady, zvlášť, prostě různě, takže jsem udělala mix ze všech fotek.
Modelky: Katka Sekaninová, Katka Vaňková a Martina Slámová

A takhle to dopadlo




A to myslím pro dnešek víc než dost stačí :-)

Doufám, že se vám dnešní fotko-článek líbil a příště zase něco, co se bude třeba i hodit :-D :-)

Radka

PS: jaká série/líčení se vám líbí nejvíc?

6 komentářů:

  1. Naprosto dokonalý výsledek skvělé práce - tvojí i fotografů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej zpátky mezi námi, chybělas mi tu. :-) Nejvíce se mi líbí první série, úplně první slečna s obřími cupcakes! Skvělý nápad, nádherné líčení a do dokonalosti dotažené fotky. Kdyby to tady na blogu šlo, dávám bez váhání palec hore. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přivítání Ilko, taky tě opět ráda "vidím" :))

      Vymazat
  3. Krásné ! Jak fotografie, tak styling a vizáž :)

    OdpovědětVymazat