Recenze - prosincový nákupík

aneb na co Radka zapomněla :D


Ahoj holky a děvčata! :)
Tak se nám zase ochladilo a člověku nezbývá, než být zalezlý doma (kde to teda s teplem není o moc lepší :D ) a čekat než přijde jaro. A u toho čekání leccos objevíte! :)
Třeba fotky z nákupu ve slevách v Rossmannu, který jsem pořídila v prosinci :))

A co jsem si tedy koupila? :)


1. Essence - Long lasting eyepencil, odstín 13 remember amber - vysouvací oranžová tužka na oči
2. CATRICE - Made to stay, longlasting eyeshadow, odstín 050 Metal of Honor - krémové stíny na oči
3. MAYBELLINE - COLORAMA -  lak na nehty
4. NYC Liquideyeliner, odstín black - tekuté linky na oči :)

1. essence oranžová tužka na oči


Tuhle tužku jsem si koupila proto, že jsem sháněla oranžovou tužku na RTY, jelikož všechny tužky na rty na které jsem na zatím narazila, měly pigmentaci do růžova a podle toho pak vypadal i konečný výsledek :(... Pak jsem ale narazila ve slevovém koutku právě na tuhle tužku od essence a navíc jen za 29,90 Kč!! No nekup to :D Teď ji používám na oba způsoby ;) takže 2v1 za cenu jednoho burgeru v mekáči! :D ještě že tam nejím/nenakupuju ^_^
A teď mrkneme na parametry :) 
Tužka je vysouvací, takže nepotřebuje ořezávání, nicméně já mám stejně radši špičky... ať už na rty, nebo na oči :)...  tenkou linku od ní nečekejte. Každopádně k tomu asi nebyla ani primárně určená, takže tuhle vadu z mé strany odpouštím :)
Klasický plastový obal není nijak uchvacující, zvlášť v tak divně oranžové (ve skutečnosti není tak výrazná jako na fotce :) ale za ty peníze slouží jak má ;)
Zato obsah tohoto obalu - to už je jiná! :D tužka moc krásně drží a vůbec se nerozmazává. Zároveň je moc dobře pigmentovaná a není tedy potřeba oko ani pusu nijak drhnout. Když mám tužku na ruce, tak se nerozmaže ani po přejetí prstem! (což ta černá vedle nezvládla) 
Můžete si s ní tedy namalovat rty, ale i oči - třeba jen jako ozdobou "nadlinkou" :))




Hodnocení:
+ výdrž
+ pigmentace
+ multiúčinnost :D
+ cena

- obal

 Výsledek: tužku můžu s klidem na srdci doporučit :)




2. CATRICE - krémové stíny

I tento stín jsem našla v krabičce se slevami :) Nikdy jsem nepoužívala krémové stíny, tak jsem si to chtěla tentokrát vyzkoušet :))
 Co jsem ale netušila, že ho do slevového koutku dala nějaká nezodpovědná duše! :D Tudíž cena nebyla 29,90 Kč ale 89,90 Kč.  Tedy ne že by mě těch 60 Kč navíc nějak zruinovalo nebo pohoršilo, to vůbec ne :D.. Ale zklamání z "prohry" tam bylo :( .. :D

A teď  k tomu jak mi stíny slouží
Začnu tedy taky obalem, který je u těchto stínů skleněný. Všeobecně mám skleněné obaly moc ráda, jsou takové luxusnější... a navíc když zvednete kosmetickou taštičku s více jak 2ma výrobky ve skle, tak to i krásně cinká! :D :)) Je to takový detail, ale mně se to hrozně líbí :)
Co se mi ale na obalu vůbec nelíbí, že je to pixla, do které se musí sahat, nebo stíny nabírat štětcem na korektor. To mě prostě nebaví a nelíbí se mi to. Mít zapatlané prsty tak tmavou barvou, příp stále mýt štětec na korektor (normálním stínovacím štětcem nemám šanci na úspěch) není zrovna výhoda.
Teď ale k obsahu -  konzistence je taková "míň tekutá", než jsem si představovala, ale to bude pravděpodobně typem stínů, protože je taková práškovo-mastná ... já fakt nevím jak to popsat :D Prostě něco mezi make-upem a stínem o.O.
Pigmentace je poměrně dost dobrá, ostatně jak je vidět na fotkách. Ale tmavšího odstínu se nedočkáte, protože při vrstvení se začne stín drolit a krabatět. A vůbec je docela obtížné odhadnout ideální množství, aby to nedělalo "dírky" na víčku z nedostatku barvy, nebo se tam naopak přebytek neschovával v záhybech.
Odstín, ten je ale moc krásný! Je to taková metalicky hnědá a odleskuje se do zlata. Výhoda je, že to je dost výrazný odstín na to, abyste měly zvýrazněné oči na maximum a zároveň nevypadaly jak můry s černýma stínama :D
A pokud se vám zdá jednobarevné používání stínů nudné, tak nejste samy, ale každopádně tyhle stíny můžete (asi právě díky té speciální konzistenci) používat i s normálními pudrovými stíny, příp jako tmavý podklad pod "normální" stíny  :)))




Hodnocení:
+ výdrž
+ pigmentace
+ materiál obalu
+ odstín

- obal
- obtížnější zacházení
- nerovnoměrné nanesení
- cena x výkon



K tomuto stínu si netroufám dát žádné doporučení nebo nedoporučení neboť jak jsem už zmiňovala, nemůžu porovnat s ostatními podobnými produkty :)) Já osobně bych si ho asi znovu nekoupila, ale pro někoho, kdo krémovým stínům holduje je tohle možná dobrá cesta :)




Lak na nehty recenzovat nebudu... :D Myslím, že to nepatří do mých kompetencí, ale ve zkratce, co se mi na něm líbí, že má tenkou vrstvu a krásné růžovoperleťové třpytky a cena ve slevě za 24,90Kč. Zato nevýhoda:  musím počkat 150 let než zaschne :-/

A tekuté linky jsou zhodnoceny  ZDE :))



Já vám mockrát děkuji za přečtení článku a přeji dobrou noc! :)


R.



2 komentáře:

  1. Nedávno se mi v Rossmannu stalo, že když jsem zabrousila do zlevněného koutku a nabrala laky na nehty, až u pokladny jsem po naúčtování a mém všetečném dotazu zjistila, že zboží bude zlevněné až od dalšího dne (přitom bylo dopoledne). Od té doby se Rossmannu snažím vyhýbat, přijde mi to jako dost neseriózní jednání, nechat lidi nakoupit "ve slevě" a namastit si na tom kapsu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naštve! Druhej den už bych tam nešla :-/// Fakt by ty koutky měly vymyslet líp... od tý doby si tam vždycky kontroluju účtenku, což je pěkně otravný :/

      Vymazat