Best Beauty Blogger 2012 L'Oréal

Nebudete tomu věřit! Sama tomu nevěřím!! :-D..
Poměrně nedávno jsem se na základě odkazu od mojí kamarádky přihlásila do soutěže BBB 2012 od L'Oréal Paris... No, tuhle značku asi všichni známe, a její historii ani působení tedy nemusím nijak přibližovat :-). Jednoduše je známá, velká a dobrá značka ;-)

Jakožto začínající blogerka jsem neviděla své šance na úspěch nijak valně, respektivě, jsem si žádné nedávala.. Ale světe div se! Byla jsem vybrána do top 10, a to z (údajně) poměrně velkého počtu přihlášených blogerek! :-)
V pátek mi zavolali a včera (v neděli) jsem už jela do Prahy!
No, vstávání v 5 ráno niic moooc, cesta s otravnou paní v autobuse niiiiiic moooooc, ale zbytek dne stál fakt za to! :-)
Měla jsem trochu strach, že budu zase bloudit po velkoměstě, ale poslali nám krásný popis cesty jako pro hlupáčky, což mi poměrně zjednodušilo trasu :-D.
No a jelikož jsem tak snadno a rychle trefila, byla jsem tam první. Majestátní budova mi naháněla hrůzu a první pán u vchodu to moc nenapravil :D. Ale paní na "recepci", nebo co to bylo, byla velice milá, tak mi ta husí kůže zase slezla :-). Pak už byli všichni jen milí, takže už nebudu zmiňovat tuhle vlastnost u každého zvlášť :D  ;).. Od paní na recepci si mě přebrala jiná slečna na starost, ta mě hned zavedla do místnosti s "občerstvením". UUUUUU!! to byl prostě luxus! nic krásnějšího jsem v životě neviděla! :D Bylo mi to líto i jíst.... no.. nebylo :D






Když jsme se konečně tak nějak shromáždili a
seznámili, začal nejprve úvod od paní senior (ale byla mladá ;) :D ) manažerky užpřesněnevímčeho (za což omlouvám O:-) )
Pokračovalo to školením Adélky Bartákové o trendech aktuálních v líčení, o tom třeba později ;).


 Rychle to uteklo a hned byl oběd <3 no, v podstatě jenom doplnil dokonalost předchozího
občerstvení :D (u mě zvítězil salát na 2. fotce ;) )






  Dále pokračovalo už jen krátké školení o různých tricích a tipech, k našim vybraným lookům a samozřejmě i o produktech L'Oréal, kde jsme si taky mohly všechno vyzkoušet! :)))
Následovalo losování looku! To bylo napínavé! ;-) :D... Znáte takový to, kdy si říkáte jenom ne .... a pak si to vytáhnete? :D No klasika.. Ale nakonec jsem za to svoje téma byla šťastná, protože na zkoušce, která byla vzápětí se mi povedlo a to mě potěšilo a uklidnilo :) O jaký look se jedná vám zatím neřeknu - nechte se překvapit! :-) ale můžu vám slíbit, že v nejbližším týdnu můžete očekávat video :)








Po focení u "fotodesky"  a krátkém rozhovoru, ze kterého si nic nepamatuju ( jak jsem byla v šoku a stresu :D ) jsme štrádily domů. Moc příjemný den!.. a taková to měla bejt deštivá neděle.... :-)

2 komentáře: