Předvánoční nashromážděné nákupy

Zdarečky kočičky! ^.^

Jedna noční recenze přichází! :D

 Dostala jsem se k tomu až teď, i když jsem to všechno nakoupila už před Vánoci, protože se mi předtím nechtělo "crcat" s fotkama O:-)... No ani teď se mi moc nechtělo (technika + Radka = zlo), ale zvládla jsem to, a tak se na to jdeme mrknout ;) 



MENU:
Rozjasňovač od F&F (1) a gel na obočí od CARTRICE (2)




1. Rozjasňovač Galaxy glow z F&F 

a) Cena:
135,- Kč. Za rozjasňovač skvělá (dle mého)

b) Dostupnost:
 Tak tento rozjasňovač jsem našla při šmejdění obchodem F&F v Olympii v Brně. Proto usuzuji, že pro většinu lidí v republice je málo dostupný, jelikož obchodů "čistě" F&F v ČR moc není.


c) Struktura
- Má na rozdíl od jiných rozjasňovačů/highlightrů krémovou konzistenci a moc pěkně se roztírá, což znamená, že díky tomu nebudete mít třpytky, kam se jen podíváte
- Zato to znamená, že ho musíte zásadně a vždy nanášet po nanesení make-upu a před nanesením pudru, jinak bychom porušili zásadu nemíchání krémových a pudrových výrobků (pak by vám totiž vzniklo hnusné polopudrové nerozmazatelné cosi o.O ... no tak hrozný to není, ale dobře to taky moc nevypadá), prostě si na to musíte myslet a třeba konkrétně mě to dělá problém ^.^

d) VýdržJelikož je zafixovaný pudrem, vydrží dlouho. Když ho necháte jen tak (bez pudru) rychle se otře.. ale vy ho jentak nechat nemůžete :D takže výdrž dobrá

e) Doplňující info
osobně jsem moc takových rozjasňovačů nikde neviděla. Možná se jen blbě koukám, ale řekla bych, že takové jsou třeba jen v "dražších sférách", rozhodně jsem moc ráda, že jsem na něj takovou náhodou narazila :)

f) Použití

na špičku prstu si ťupnete toho zázraku a jemně rozetřete/vklepete nad místo, kam se dává tvářenka, tzn. na horní hranici lícní kosti

g) Tip
Já si ho nanáším i nad rty místo světlého korektoru, když je chci mít dokonalé. Příp by se dal v hodně slabé vrstvě použít i jako rtěnka







navrstvený nerozetřený rozjasňovač

rozetřený
ZHODNOCENÍ: cena (+), dostupnost (-), struktura (+ a malé -), výdrž (malé + => je nezasloužená díky pudru :D), zbytek (+). Tak to máme krásných 75%






2. Gel na obočí CARTRICE

a) Cena: cca 100 - 150,- Kč (pokud vím... možná ale i míň :D )

b) Dostupnost:
Značku CARTRICE všeobecně jsem našla vždy jen v Rossmannu a to ještě jen ve vybraných prodejnách, takže pro ostatní asi taky nic moc. Nemluvě o tom, že gely na obočí tu moc nenajdete od kterékoliv značky, což je škoda.

c) Struktura
- Abych se přiznala čekala jsem, že gel bude hutnější, ale i přes jeho řidší konzistenci dokonale upevní obočí přesně tak jak chci, dokonce i líp než gel na vlasy :D, aniž by mi rozmazávalo namalování pod chloupky (pokud to teda úplně nedrbu).

d) Výdrž
co se týče vytvarování chloupků není výdrž, tak moc dlouhá, odhad cca 2 - 3 hod...  jinak na fixaci malovátek je fajn

e) Doplňující info
Gel na obočí hledám už pěkně dlouho a fakt mě překvapilo, že jsem ho našla mezi "drogérkovým zbožím". Ale právě u CARTRICE se mi to nestalo poprvé .. Škoda, že kvůli tomu musím vždycky až do Olympie :D Za tohle ode mě dostává + značka :))

f) Použití
Z jedné strany kartáčku jsou dlouhé a z druhé strany krátké štětinky. Takže temi krátkými si učešete obočí ještě dřív, než tam cokoliv nanesete, abyste si ho upravili co nejdokonaleji a pak věděli, kam a jak hodně kreslit. No a pak když ho máte nakreslené, tak tou dlouho stranou, abyste si to tím prostředkem kartáčku nerozmazávaly, jednotlivými tahy vyčesávejte obočí šikmo nahoru v jeho směru ;) Tahle formulace sice zní 10x komplikovaněji, než jaká je praxe :D Ale asi je vám jasný, že je to easy peasy... A ten gel vám pak jednoduše to obočí v tom vyčesaném tvaru zanechá ;)

g) Tip

Můžete si ho nanést třeba i jako podklad pod řasenku ;)



ZHODNOCENÍ: cena (+), dostupnost (-), struktura (+) , výdrž ( malé -), zbytek (+), osobní názor (+). Takže to máme taky krásných 80%




... No dneska jsem to vzala nějak ze široka a navíc toho bylo málo :D Neslibuji, že příští recenze bude taky tak dlouhá, ale mám ještě zásobičku dalších nákupů, takže se na ně můžete těšit:)

A jak se vám jinak dnešní recenze líbila? Používáte rozjasňovače, příp. gel na obočí? :))

Díky
R.

PS: neukamenovávejte mě za t oslovení v úvodu, prosím! :D 
PS2: už 2 hodiny je mi 21!!! :D

12 komentářů:

  1. Ten rozjasňovač vypadá báječně, mrknu na něj v Brně :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý článek! ten rozjasňovač by se mi hodil:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, je fakt skvělej, určitě můžu doporučit, holky :))

    OdpovědětVymazat
  4. A já si vždycky myslela, že se bez rozjasňovače obejdu, ale po tvojí recenzi si koupím rovnou tři. ;-)
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No, ale kup si je postupně, protože tahle pixlička mi vystačí tak na století :)) :D

      Vymazat
  5. rozjasnovace pouzivam, snazim sa byt neleniva, licenie s nim je vzdy zivsie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od tý doby co jsem si ho pořídila na něj taky nedám dopustit :))

      Vymazat
  6. Teda, na ten rozjasňovač budu muset kouknout!

    OdpovědětVymazat
  7. Dík za tip na rozjasňovač, už dlouho nějaký sháním, tak se budu muset do Olympie také zajet podívat:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy, kdybych doma neměla už jiné rozjasňovače, které vypadají, že vydrží tak deset let, tak si ho koupím. Každopádně se na něj někdy mrknu, protože vypadá fakt dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prosímtě chci jen upozornit, že to není CARTRICE, ale CATRICE ;) Objevuje se to tu skoro už každého druhého příspěvku a docela to tahá oči O:)

    OdpovědětVymazat